Projecte BUCHENWALD 1r BAT

L’alumnat de 1r de Batxillerat està fent el viatge a Weimar del 2 al 8 de març de 2020. Fent una visita als museus i memorials de la història d’Alemanya i de la persecució i extermini des jueus. El projecte Buchenwlad es treballa al llarg del curs de 1r de batxillerat amb l’alumnat del centre. Es fan xerrades al centre i activitats previs al viatge, i posteriors. Juntament amb l’Amical Mathaussen. Són uns dies intensos en els nois i noies prenen consciència en el mateix lloc del que van suposar els camps de concentració. Es fan tallers, visites i activitats diverses.