Activitats extraescolars

AEE LES TERMES. CURS 2017-18

Aquestes són les activitats extraescolars de l’institut les Termes per al curs 2017-18.

ACTIVITAT

HORARI

PREU

FUTBOL SALA*

INFANTIL

Dimarts  i dijous

de 16 a 17h.

FUTBOL SALA*

CADET

Dimarts i dijous

de 17 :00 a 18 :00h.

BÀSQUET*

Dimarts i dijous

de 17 a 18h.

DANCE SESION

Dimarts i dijous de 17 a 18h.

100€ l’any

TALLER D’ESTUDI

(De 1r ESO a Batxillerat)

Dilluns i dimecres de 16 a 17h.

100€ l’any

PER INSCRIURE’T A LES ACTIVITATS:

Has d’omplir totes les dades del FULL D’INSCRIPCIÓ (adjunt a aquest full informatiu) i portar-lo al Institut en horari d’inscripció, juntament amb els diners.

A consergeria hi haurà més fulls d’inscripció pels alumnes.

DATES D’INSCRIPCIÓ: tots els dilluns de 17:00 a 18:00h i dimarts d’11 a 12h. des del dilluns 9 de octubre fins el dimarts 31 d’octubre

FORMA DE PAGAMENT:

Es pot fer en un pagament (al setembre), o per trimestres 50 euros en les activtats de 150, i 35 en les de 100. Es farà  en efectiu al centre en l’horari de inscripció i posteriorment al coordinador d’extraescolars: Jordi Creus.

Els preus de les equipacions esportives de bàsquet i futbol sala no estan incloses en el preu d’inscripció (tot i que s’intentarà subvencionar una part). Us informarem el més aviat posible del cost. Aquest pagament es farà en el moment que l’alumne rebi l’equipació.

*LES ACTIVITATS S’INTENTARAN COMENÇAR EL DIA 16 DE OCTUBRE, O EN QUAN HI HAGI EL MÍNIM PER  A COMENÇAR L’ACTIVITAT. (US INFORMAREM)

TOTES LES ACTIVITATS SÓN OBERTES A TOTHOM, ENCARA  QUE NO SIGUI DE L’INSTITUT!

Coordinador d’activitats extraescolars de l’AEE les Termes

Jordi Creus