Programa “Joves i Ciència” de la Fundació Catalunya La Pedrera”

Eulàlia Arrizabalaga, alumna de 4t ESO ha estat seleccionada per participar a la 10a edició del Programa “Joves i Ciència” de la Fundació Catalunya La Pedrera” …

Cada any aquesta fundació selecciona 50 estudiants de 4t d’ESO que, durant 13 dies, viuran la investigació científica al Món Natura Pirineus de la mà d’investigadors de primera línia. Els seleccionats treballaran en un dels cinc projectes proposats. El programa ofereix la possibilitat d’entrar en contacte directe amb la investigació científica. Té una durada de tres anys i es porta a terme fonamentalment als estius.

L’institut ha estat felicitat per la seva implicació en el projecte i per la selecció d’un dels seus alumnes entre un gran nombre d’inscrits de tot Catalunya, tots ells amb capacitats extraordinàries per a les ciències.

Moltes felicitats, Eulàlia

????????????????????????????????????