Inici de Curs 2017-2018

7 de setembre

Alumnat 2n ESO: Rebuda i Tria d’optatives. A les 10 h a l’aula Josep Casasayas.

Alumnat 3r ESO: Rebuda i Tria d’optatives. A les 10:30h a l’aula Josep Casasayas.

Alumnat 4t ESO: Rebuda i Tria Projecte de recerca. A les 11 h a l’aula Josep Casasayas.

Alumnat 1r ESO: Rebuda de mares i pares (a l’alumnat ja se li farà la rebuda el dia 13 de setembre). A les 19h a l’aula Josep Casasayas.

13 de setembre

9:00 Rebuda de l’alumnat de primer d’ESO al gimnàs. LLiurament horaris i normativa. A les 12h poden marxar a casa.
9:15 Entrada de l’alumnat de segon Van directament a les aules corresponents: LLiurament horaris i normativa. A les 12h poden marxar a casa.
9:30 Entrada de l’alumnat de  tercer. Van directament a les aules corresponents: LLiurament horaris i normativa. A les 12h poden marxar a casa.
9:45 Rebuda de l’alumnat de quart .Van directament a les aules corresponents LLiurament horaris i normativa. A les 12h poden marxar a casa.
10:00 Rebuda de l’alumnat de primer de Batxillerat al gimnàs. Lliurament horaris i normativa.
11:30 Rebuda de l’alumnat de segon de Batxillerat a l’aula corresponent. Lliurament horaris i normativa.

14 de setembre

8:15 h Inici de classes en horari habitual. Tots els nivells.