STEM Preparades

L’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de Física i Química ha participat en el projecte STEM preparades organitzat pel Sincrotró Alba.

L’objectiu de l’activitat és estimular vocacions científiques, garantir la igualtat de gènere i oportunitats i reduir els tòpics que allunyen les dones d’entorns científics i tecnològics.

Ha estat un taller amb dues parts:

1. Unes científiques del Sincrotró ALBA, juntament amb unes dinamitzadores de la Cooperativa Eduxarxa, van venir a l’institut a fer unes activitats pedagògiques dinàmiques amb l’objectiu de potenciar vocacions científiques entre l’alumnat, i especialment entre les noies..
  2. Una visita experimental al Sincrotró ALBA (Cerdanyola del Vallès, Barcelona), on van veure les instal·lacions i van conèixer de primera mà el treball de les científiques que hi treballen.

Esperem que s’assoleixi l’objectiu!! Més imatges