SPINNERS A L’INSTITUT

Article de Sílvia Beltran i Dani Morera.

Han arribat els Spinners a l’institut de l’Escala. Segons el què diuen els alumnes, aquests objectes serveixen per treure l’estrès, però en canvi, als mestres -segons diuen- els hi provoca estrès veure com els alumnes els fan servir a les classes i n’estan fent col·lecció amb els que han tret als alumnes, per no fer cas.

Fa poc que van arribar aquí a l’Escala i ara quasi tothom en té un. La gent que no el té ens diu que és perquè s’han acabat a les botigues o perquè no en volen.

D’on venen els Spinners?

Hi ha la teoria que aquesta joguina la va inventar una mare d’Estats Units perquè el seu fill tenia autisme i el volia ajudar. Ella el va voler vendre l’any 2005, però varies empreses el van rebutjar i cap li va acceptar la proposta. Finalment, va deixar que la seva patent vencés i el mercat li va rebatejar la seva invenció.

Aquí, deixem algunes imatges de diferents formes spinner

spinner 2