El meu company Yassir i jo, l’Albert Mesas, hem fet un seguit de preguntes al personal no docent del centre (secretaria i consergeria) per conèixer millor la feina que fan al nostre institut i des de quan treballen aquí. A continuació trobareu una petita entrevista que vam fer a les secretàries del centre, la Gemma i la Montse, amb les preguntes que els vam plantejar i les respostes que ens van donar.
-Quantes persones sou a secretaria?
R: Dos, la Gemma i la Montse.
-Quins estudis has de tenir per a treballar aquí?
R: Per treballar aquí es necessita tenir estudis de FP2 d’administració.
-Feu les mateixes tasques?
R: Sí, fem les mateixes tasques.
-Quines són?
R: Entrar correspondència, fer certificats, imprimir butlletins, matrícules i sol·licituds de títols, entre moltes altres feines.
-Quins horaris feu?
R: Fem de les 8 a les 3 i dues tardes, dimecres i dijous, fins a les 5.
-Quants anys fa que treballeu aquí?
R: La Gemma fa 4 anys i la Montse és el seu primer any.
Volem donar les gràcies a les dues secretàries per contestar-nos les preguntes, amb la qual cosa podem conèixer una mica millor quina és la seva feina. També destaquem la seva amabilitat i eficiència quan necesssitem alguna cosa de la secretaria de l’institut.