Rap de carrer

Som l’Ariadna Bretx i la Yaiza Flores i us explicarem algunes coses sobre el rap de carrer, perquè molts dels joves d’avui en dia fan rap.

Què és el rap? És un estil de música que consisteix en improvisar; els cantants de rap de carrer inventen la lletra al moment, no ho porten preparat.

Hi ha uns concursos de rap que es fan a Figueres, a Girona… i a diferents llocs del món. Aquests concursos són molt coneguts per la gent a qui interessa aquest tipus de música. Consisteixen en reunir la major quantitat de gent possible i després posar-los per parelles de manera aleatòria; comencen a improvisar amb el primer que els hi surti en aquell moment, per parelles, i així es van descartant concursants fins que queda un únic guanyador.

Resultado de imagen de poetas urbanos fgrs

Molta gent considera que las lletres de rap sempre parlen de marihuana, porros i coses il·legals i de mala influència per als nens, però no totes son així, n’hi ha moltes que parlen de la vida i la descriuen tal i com és, amb les seves coses bones i dolentes. Així que animem la gent que pensa que el rap és alguna cosa dolenta o que no s’ha d’escoltar a que escolti una de les cançons que deixarem a continuació, i que s’adoni que no és tan dolent com diuen.