Us presentem el nostre projecte de Biblio(r)evolució

Us presentem el procés de la nostra biblio(r)evolució. Esperem que us agradin el pòster i el vídeo i  us convidem a participar en el joc que hem ideat i que posarem en marxa el proper curs, a partir del setembre. De moment podeu seguir-nos a instagram (@bbrevolution_18) i us anirem donant “pistes” sobre el concurs “Jugat-t’ho!”. Heu d’estar també atents a les notícies de Ràdio l’Escala i Canal10 Empordà, perquè us aniran informant de les diverses proves.

Aquest procès co-creatiu per millorar els usos de la biblioteca escolar ha estat impulsat per la Fundació Jaume Bofill i properament a la seva pàgina web es penjaran tots els materials dels 30 centres catalans seleccionats, d’entre els quals el nostre.

L’equip impulsor està format per representació de l’alumnat (Sílvia LLoveras), famílies( Marta Mas), àrea de Joventut de l’Ajuntament (Xavi Torrent), professorat (Ester Fuente, Meritxell Sànchez, Carles Soler, Ignasi Corney i Margarita Vidal) i la Biblioteca pública Víctor Català (Lídia Solés). Comptem amb la col·laboració  de Ràdio l’Escala (Abel Font) i Canal10 Empordà (Berta Maspoch i Miquel Pagès), UBET de l’Escala (Associació de botiguers i Empresaris Turístics) i la llibreria vitel·la (Gemma Garcia).

Volem donar les gràcies especialment a la nostra community manager, el grup d’alumnes del batxillerat lingüístic de 1r de batxillerat, per la seva gestió de les xarxes socials.