Alumnes del centre guanyadors del concurs del Dissabte transfronterer de les Matemàtiques

mates-petitaDissabte 4 de febrer es va celebrar a Figueres el concurs de matemàtiques del Dissabte transfronterer, organitzat per les fundacions Sunyer, Princesa de Girona i l’Ajuntament de Figueres.

Enguany han participat 136 alumnes de 19 instituts gironins i del Vallespir a la seu de l’EOI, “Ferran Sunyer i Balaguer”, sis dels quals són membres del nostre institut:  Zoe Higueras i Elisa Rovira, de 2n de batxillerat-A, Oriol Batlle,  Pol Lavado i Susanna Rovira (4t A) i  David Maestre (4t C), que van obtenir molt bons resultats.

Quatre en van resultar guanyadors:

Elisa Rovira i Zoe Higueras en la categoria de “L’infinit matemàtic i les seves paradoxes”, que han guanyat un viatge a Madrid per visitar l’empresa Big Data CARTO, cofundada per Sergio Álvarez Leiva (premi FPdGi Empresa).

Susanna Rovira i Oriol Batlle en la categoria “De la matemàtica dels jocs al joc de la matemàtica”; en aquest cas, el premi va ser una tauleta per cadascun.

Podeu llegir la notícia al diari El Punt de diumenge 5 de febrer.

Felicitats a tots els guanyadors i  participants!