VI Simposi Ulls d’Argos

https://flic.kr/s/aHskNa3s4fL´institut El Pedró de l´Escala ha celebrat el sisè simposi anomenat Ulls d´Argos, amb l’esperit de mostrar la interdisciplinarietat dels coneixements. Cada any realitzen unes ponències on, a partir d’un tema principal, que actua com a fil conductor, se succeeixen presentacions que desenvolupen aquest tema principal des de la perspectiva pròpia de cada àrea de coneixement.

Enguany, el tema principal del simposi ha estat l´esport i s’ha comptat amb l´ajuda dels alumnes Manuel Navarro i Elisa Rovira, els quals ha exposat el seu Treball de Recerca de Batxillerat. La resta de xerrades són principalment realitzades per professorat del centre.

Les ponències que s’han escoltat al simposi han estat: Presentació (Reflexions al voltant de l’esport), de Pau Rubert; Treballs de Recerca d’alumnes de 2n de Batxillerat, Història, evolució i actualitat del tennis taula a l’Escala, de Manuel Navarro; Com arribar a l’èxit, d’Elisa Rovira; Sport in the US: A symbol of the American Dream, de Ester Fuente; Esport i dona, d´Imma Malagelada; La política esportiva a l’Escala, de Josep Lluís Sastre; El futbol i la construcció del relat, de David Cuenca.

Enllaç a l’àlbum de fotografies de la jornada