Treballem amb en Gonzalo Rodríguez, artista becat amb la Beca Primavera

Els alumnes de les optatives de Visual i plàstica de 4t d’ESO han pogut compartir vàries sessions de treball amb Gonzalo Rodríguez, artista becat amb la Beca Primavera d’enguany.

En primer lloc, en Gonzalo ens ha explicat el seu procés de treball. Els alumnes han visitat el seu taller, han conegut la tècnica que fa servir, han pogut veure les proves de color i els esbossos inicials que són el pas previ per començar un quadre.

En segon lloc, els nostres alumnes van sortir a fer esbossos al natural del paisatge més proper, a la cala de la Creu, on van aprendre a fer un dibuix ràpid, a posar en pràctica l’aquarel·la com a tècnica ràpida i, sobretot, a apreciar com la llum va canviant cada dia i al llarg de les hores.

Beca Primavera 2017