Sortida a l’estació d’esquí de la Molina

L’alumnat de primer de batxillerat va realitzar el passat 8 i 9 de març una sortida a l’estació d’esquí de la Molina, on van poder gaudir de dos dies excel·lents d’esport a l’aire lliure amb una climatologia i unes condicions de la neu ideals. La intenció d’aquesta sortida era fomentar la pràctica d’activitat física al medi natural.
Tots els alumnes que es van desplaçar a l’estació van poder aprofitar les classes amb monitors del seu nivell, que van servir per iniciar a la majoria dels alumnes en el món de l’esquí alpí i de l’snowboard i per altra banda, millorar la destresa d’aquells que ja havien tingut algun contacte amb aquest esport. Cal destacar la gran evolució que van mostrar tots els alumnes i especialment aquells que començaven a esquiar durant aquests dies.
Un cop finalitzada la primera jornada d’esquí, van tornar a l’alberg de la Molina, on estaven allotjats, i es va realitzar una xerrada tècnica sobre el material d’esquí i algunes pautes de seguretat i rescat en muntanya abans de sopar i recuperar forces per al segon dia d’esquí.
L’experiència ha resultat molt positiva, amb una valoració molt positiva tant per part de l’alumnat com del professorat acompanyant i amb un comportament exemplar per part de tots els alumnes.
Esquiada