Concurs d’oratòria a 4t d’ESO

IMG-20170403-WA0000

La convocatòria, que ja ha arribat a la 3a edició, ha aplegat 25 estudiants de 4t d’ESO a Vilajuïga. La iniciativa, que ja està consolidada i que aquest any ha arribat a la tercera edició, té per objectiu conscienciar i promoure entre l’alumnat i les seves famílies la necessitat de millorar l’expressió oral i la importància de saber expressar-se en públic amb naturalitat i eficàcia, tot utilitzant els recursos argumentatius i retòrics adients.

L’alumne de l’Institut Cap Norfeu de Roses Lluís Romaní Vidal s’ha proclamat guanyador del 3r Concurs d’Oratòria Juvenil de l’Alt Empordà, que s’ha celebrat aquest cap de setmana a Vilajuïga, organitzat per l’Espai Armengol i el Servei Educatiu de l’Alt Empordà, del Departament d’Ensenyament.

Les representants del nostre centre a la semifinal  -la Jordina Frigola i la Blanca Méndez – van presentar un text argumentatiu sobre l’èxit.

El periodista i escriptor altempordanès Jair Domínguez ha ofert la conferència “Com parlar en públic i no semblar un ximplet”.