Compra-venda de llibres de segona mà

El proper mes de juliol de les 19h a les 21h, a l’Espai Jove l’Esbotzada, situat a l’avinguda Girona núm 40 es portarà a terme la compra-venda de llibres de segona mà pel curs 2018-19 per totes les famílies interessades.

L’objectiu és que aquells alumnes que tinguin llibres, utilitzats durant el curs 2017-18 i siguin vàlids pel curs 2018-19, puguin vendre els seus llibres en aquest espai .

Hi haurà una llista dels llibres que es necessiten pel curs 2018-19 penjada indicant el cost de venda en les llibreries i amb el cost acordat per l’AMPA.

Hi haurà un preu comú per tots els llibres de text i un altre pels llibres de lectura de batxillerat (d’ESO no hi haurà cap llibre de lectura per fer la venda-compra ja que l’AMPA els ha comprat, són socialitzats i ja hi són en el centre).

Com més alumnes puguin aportar els seus llibres a la compra-venda més famílies es podran veure beneficiades d’aquesta activitat oberta a tothom.

Enguany la compra vendrà es realitzarà:

• El dimecres 18 de juliol pels alumnes que el curs 2018-19 cursaran 1r, 2n i 3r d’ESO

• El dijous 19 de juliol pels alumnes que el curs 2018-19 cursaran 4t, 1r i 2n de batxillerat.