Animeu-vos a participar al VI Concurs escolar de Còmic!

baixa-2Si us agrada escriure i/o dibuixar podeu participar al VI Concurs escolar de Còmic, organitzat conjuntament pel Departament d’Ensenyament i el Saló del Còmic, en el marc de la 35a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona, que tindrà lloc entre el 30 de març i el 2 d’abril de 2017.

Aquest any el tema és l’aviació al còmic i es poden guanyar  premis molt interessants. Podeu trobar les bases del concurs clicant aquí .

logo-ficomic

Com s’ha de fer a través d’un formulari que haurà d’omplir un professor que coordini l’activitat, si teniu ganes de participar, ho podeu comunicar a qualsevol professor/a del centre per tal de gestionar la inscripció.

Us deixem l’enllaç del formulari  i us animem a participar-hi.

Recordeu que la inscripció s’acaba el 31 de gener de 2017.

Podeu llegir la convocatòria en aquesta entrada de la Fira del Còmic: http://ficomic.com/noticies.cfm/id/19100/cat/el-concurs-escolar-comic-salo-ja-esta-marxa.htm