Acte de tancament del Club de lectura

El divendres 20 de maig va tenir lloc l’acte de tancament dels Clubs de Lectura de Secundària, activitat en què aquest curs ha participat el nostre centre i els instituts de Vilafant, Alexandre Deulofeu, Cendrassos, Olivar Gran i Narcís Monturiol de Figueres, Cap Norfeu de Roses i el de Castelló d’Empúries.

En l’acte es va convidar Àngel Burgas, autor del llibre Kalimán en Jericó, que s’ha llegit en la majoria dels clubs de lectura. Àngel Burgas va fer primer una explicació de l’origen de la seva novel·la i tot seguit es va organitzar una tertúlia en què els alumnes van poder fer-li preguntes. La cloenda va consistir en la visualització de quatre booktràilers sobre la novel·la fets pels alumnes i en la lectura d’una carta redactada pels alumnes adreçada als nens protagonistes de l’obra, que es va lliurar a l’autor perquè els la fes arribar.

El club de lectura -dinamitzat per la professora Margarita Vidal- ha estat una activitat amb molt èxit que ha permès compartir lectures, comentaris i activitats a l’entorn del llibre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *