Guia de la biblioteca

UN ESPAI PER APRENDRE I PER GAUDIR

La biblioteca del centre és un espai educatiu i un centre de recursos documental multimèdia al servei de tota la comunitat escolar.

QUÈ US OFERIM

• Un horari d’atenció personal  a la mediateca els dies lectius (excepte divendres) durant el temps d’esbarjo, de les 11 a les 12 amb un professor/a del centre que us podrà atendre per fer el préstec, ajudar-vos en la cerca d’informació i fer-vos recomanacions lectores.
  • biblioteca-escolarServei de préstec d’un màxim de 3 documents durant 15 dies.
  • Un fons de més de 7200 llibres, revistes i altres documents (DVD, CD, web…) per a les vostres necessitats informatives i de lleure.
  • Un catàleg informatitzat amb el programa ePèrgam per facilitar-vos l’accés al fons de la biblioteca.
  • Un club de lectura que reuneix els seus integrants una vegada al mes per comentar una obra literària que proporciona la mateixa biblioteca escolar.
  • La possibilitat de participar en activitats programades per la biblioteca, com la lectura de poemes en diferents llengües, la mostra de poesia de secundària, intercanvi de llibres…

QUÈ ESPEREM DE VOSALTRES

Degut a la pandèmia del Covid-19 esperem que seguiu escrupulosament el protocol d’ús de la biblioteca.

• Que us apunteu a l’entrada a la llibreta de registre.
  • Que tracteu bé el material de consulta i préstec.
  • Que demaneu permís a la persona encarregada per tal de fer servir els ordinadors.
  • Que tingueu cura del material informàtic i l’utilitzeu amb ús únicament educatiu.
  • Que participeu i ens aporteu noves idees per millorar aquest servei.
  • Que mantingueu la bona convivència a la biblioteca, evitant activitats i actituds que molestin els altres usuaris.

EQUIP DE PROFESSORAT DE LA BIBLIOTECA DURANT EL CURS 2021-22

El professorat encarregat de la biblioteca durant l’esbarjo és:

Dilluns, Dimarts, Dijous i Divendres: 11:00 a 12:00 Joan Carles Garrido

Dimecres: 11:00 a 11:30 Jessica Saavedra

11:30 a 12:00 Aina Barahona

La coordinadora és la Maria Jiménez.