Transport escolar

El Consell Comarcal del Pla d’Urgell té encomanada la gestió dels transport escolar. L’alumnat resident a les poblacions adscrites a l’Institut tenen el transport gratuït. La resta d’alumnes poden utilitzar-lo, en cas de places disponibles, a través d’un sistema de tiquets prepagament. En les poblacions de Sidamon, Vila-sana i Golmés, la parada és l’habitual del transport escolar; en el cas de Mollerussa té parada davant l’Institut Terres de Ponent i, en algunes rutes, també davant l’Institut Salt del Duran.

També podeu utilitzar la línia regular Els Arcs, Bellvís, El Poal, El Palau, Fondarella, Ins Teres de Ponent, Ins La Serra. Aquesta línia està gestiona per Autocar Salvia.

Si no sóc alumne/a adscrit/a, com puc sol·licitar el transport escolar?

D’acord amb el reglament de transport escolar, el Consell Comarcal obrirà un termini entre finals de juny i principis de juliol perquè les famílies puguin sol·licitar una plaça de transport escolar no obligatori (alumnat matriculat en centre un centre no adscrit. L’obertura d’aquest termini es publicarà a la seu electrònica del Consell Comarcal del Pla d’Urgell i al web www.plaurgell.cat. La presentació de les sol·licituds es podrà fer per via telemàtica, a través d’instància genèrica a la seu electrònica del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, i també de manera presencial al registre del Consell(C/Prat de la Riba, 1, Mollerussa). Un cop comptabilitzats tots els alumnes d’escoles adscrites que ocupin plaça de transport escolar, quedarà definit el nombre de places disponibles per a la resta d’alumnes, que es cobriran en funció de les sol·licituds rebudes. S’assignarà plaça per rigorós ordre de presentació de la sol·licitud.

Rutes, horari i parades transport escolar 23-24

Sol·licitud transport escolar obligatori 2023_2024

Sol·licitud transport no obligatori (no adscrits i Batxillerat 2023_2024

Per qualsevol dubte o proposta podeu adreçar-vos al Consell Comarcal (C. Prat de la Riba, 1 Mollerussa) i demanar per la Sra. Maricel Pujol. Tel. 973-711313.