ÈXIT EN L’OLIMPÍADA DE GEOGRAFIA

L’Institut La Serra, representat per Malak Akkouh, Marta Cerrada, Biel Lamparero i Mireia Serrano. obté la màxima puntuació en la classificació per centres de la la Fase Local de la XV Olimpíada de Geografia. En individuals, Marta Cerrada obté el 2n lloc, per la qual… Llegeix més»

CAMPANYA DONACIÓ DE SANG

Som els alumnes de 1r de batxillerat que cursem la matèria de Biomedicina.
Ens complau informar-vos que el pròxim 9 d’abril a les 15:30-19-30h estarem organitzant una campanya de donació de sang en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya.
És una oportunitat única… Llegeix més»

Sortida a Lleida i Torrelameu

El passat dimecres 20 de març l’alumnat que cursa l’optativa de Biologia de primer i segon de batxillerat va anar a visitar diferents projectes relacionats amb la recerca biomèdica.
L’alumnat de primer va fer una visita guiada a les instal·lacions de l’Institut de Recerca Biomèdica (IRB)… Llegeix més»

Prova Cangur

El dia 21 de març de 2024, vam celebrar el 29è Cangur a l’Institut La Serra de Mollerussa. El Cangur és una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques que es… Llegeix més»

CLUB de LECTURA