Un matí d’aventura amb l’alumnat de 1r d’ESO

Aquest matí, amb tot l’alumnat de 1r de l’ESO, hem fet una sessió ben diferent a les d’Educació Física al centre: hem anat a fer escalada i altres activitats englobades com a “activitats d’aventura”, al CLIMBAT a La Foixada.
Després de pujar caminant per Montjuïc, ens hem aturat per esmorzar en una placeta ajardinada a prop del Poble Espanyol per agafar forces abans d’iniciar-nos en el món de l’escalada. Repartits en grups, han realitzat tres modalitats executades en espais diferents i fent rotacions entre grups i activitats.