Participem en el Festival de la Ciència

Les alumnes de 3r d’ESO, Jana Bel i Juliev Cirer, que cursen l’assignatura optativa “La biologia que t’envolta“, van participar en el 12è Festival de la Ciència formant part de l’estand del projecte de ciència ciutadana Mosquito Alert. El Festival, promogut per l’Ajuntament de Barcelona, té com a objectiu divulgar el coneixement científic i implicar a la ciutadania en el seu progrés. Així, les nostres alumnes van poder explicar en què consistia el projecte, i van presentar l’important treball científic que han realitzat durant el tercer trimestre de curs mentre responien les preguntes dels assistents.