La Biotecnologia microbiana a la nostra vida: passat, present i futur

El dijous 1 de març, l’alumnat de batxillerat i 4t d’ESO que cursa Biologia va rebre la visita de la Dra. Neus Ferrer, professora del Departament de Genètica i de Microbiologia de la Universitat Autònoma de Barcelona. La doctora Ferrer va parlar de la importància que té la biotecnologia en la societat del benestar. El benestar no seria el mateix sense els grans avenços de la biotecnologia en el darrer segle. La xerrada va estar plena d’exemples i de moltes aplicacions de la biotecnologia, incloent projectes que duen a terme en el grup de la Dra. Ferrer a la Universitat. Els alumnes van poder veure, a partir d’una experiència pràctica, com es podia purificar una proteïna al laboratori.