Visitem la Fundació Casa Tibet: “Un cor obert és una ment oberta.”

El dijous 18 de maig des de l’Àrea de Religió de l’Àmbit de Ciències Socials s’ha realitzat l’habitual visita a la Fundació Casa del Tibet de Barcelona, amb els alumnes de religió de 4t d’ESO.

L’alumnat ha pogut conèixer les instal·lacions d’aquesta entitat i ha tingut l’ocasió de parlar amb el lama Thubten Wangchenque els ha comentat aspectes teòrics i pràctics sobre el budisme i explicat molt detalladament les circumstàncies històriques de l’ocupació del Tibet per part dels xinesos.

Tota una lliçó de cultura, que ens acosta a realitats allunyades del nostre entorn, però que ens ajuda a aprofundir en la comprensió i respecte a la diversitat del món en què vivim.

collage_tibet_2