Taller d’interessos professionals: De què t’agradaria treballar?

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Al llarg d’aquestes darreres setmanes de novembre l’alumnat de 4t d’ESO realitza un taller sobre interesssos professionals en el marc del programa d’orientació del pla d’acció tutorial del centre. Aquest taller es fa a Porta 22, que és l’organisme municipal que promou polítiques d’ocupació i per a nous emprenedors.

En aquesta activitat l’alumnat, mitjançant el guiatge d’un professional, identifica les seves preferències i interessos professionals, és  a dir realitza un primer pas dins del seu procés d’orientació professional. Treballar en el futur de quelcom que els agradi de veritat contribuirà al seu benestar i els permetrà expressar al màxim tot el seu talent i potencial.

Malgrat haver fet les sessions us facilitem l’aplicació que hem utilitzat en el taller, per si és del vostre interès aprofundir-hi: test d’interessos professionals.