Renoir “entre dones”: de l’ideal modern a l’ideal clàssic

El dimarts 20 de desembre l’alumnat de 2n de Batxillerat de la matèria d’Història de l’Art ha pogut gaudir d’una de les grans exposicions del programa cultural d’enguany a la ciutat: Renoir “entre dones”: de l’ideal modern a l’ideal clàssic, organitzada per la Fundació MAPFRE.

L’activitat, que ha estat organitzada des de l’Àmbit de Ciències Socials del centre, ha consistit en una visita guiada a través de l’exposició, en la qual els i les alumnes han pogut veure al voltant de 60 peces, la majoria provinents del museus d’Orsay i de l’Orangerie de París, que presentaven una evolució de l’obra de Renoir des d’un punt de vista nou, basat en les distintes interpretacions que va realitzar de la imatge femenina al llarg de la seva producció artística.

En finalitzar també han pogut participar d’un taller on han posat de manifest els coneixements adquirits.

Per últim cal esmentar que ha estat una activitat molt agradable,en tant, que l’edifici que acull la mostra és un dels darrers sospirs del Modernisme a Barcelona, la coneguda casa Garriga i Nogués de l’arquitecte Enric Sagnier, la qual us convidem a visitar.