Química interactiva a la Facultat de Ciències

Els alumnes de Química de 2n de Batxillerat van visitar l’exposició “Gràcies a la Química” a la Facultat de Ciències (UAB). L’objectiu de l’exposició és mostrar que la química, utilitzada adequadament, constitueix una aportació cabdal per a la societat del benestar de la qual gaudim. Durant la visita els alumnes van poder observar que darrera dels objectes que utilitzem quotidianament hi ha molta química (acer, plàstic, tefló, etc.).

Posteriorment es va iniciar una activitat amb una breu introducció informativa que mostra la importància de la química en la vida quotidiana. Seguidament es va portar a terme una pràctica de química virtual a l’aula d’informàtica on es va simular el comportament de l’aigua. Després d’una breu parada per esmorzar es van realitzar una sèrie de pràctiques als laboratoris del Departament de Química en grups de 12 estudiants, tutelats per un professor.