Les noves “hipàties” de la Sedeta: els millors resultats del centre a les proves “Cangur”

Aquesta setmana, l’Àmbit de Matemàtiques ha  lliurat els diplomes de reconeixement als alumnes del centre que han obtingut bons resultats en la XXI edició de la Prova Cangur.

Clàudia Sant i Anna Lorenzo van ser les alumnes premiades de 1r d’ESO.  Dels 16.752 alumnes participants d’aquest nivell, elles dues van obtenir les posicions 967 i 3.264, respectivament.

Pel que fa a 3r ESO, les alumnes millor classificades d’un total de 15.067 participants han estat  Aina Guillamón en el lloc 1.697 i Júlia Pejó en la posició 2.734.

cangur

Des d’aquesta pàgina volem felicitar els nostres petits cangurs i volem també animar a tothom a participar en les pròximes edicions.

FELICITATS !!!