Desigualtats de gènere: debat per a l’acció

El dia 22 de març, l’Institut La Sedeta s’ha mobilitzat per debatre les situacions en que hi ha discriminacions, desigualtats o fins i tot violència de gènere. Fruit d’aquests debats, s’han realitzat posteriorment diferents tallers, les produccions dels quals anaven dirigides a la conscienciació i el canvi d’actitud de la nostra societat envers aquesta situació.

Els alumnes estaven organitzats en grups de 4 alumnes de cursos diferents de l’ESO dinamitzats per un company o companya de 1r de Batxillerat i han dissenyat vídeos, memes, jocs, xapes amb logos i diversos photocall.