Acte de lliurament de premis del 19è Concurs de Fotografia Matemàtica

El passat dimarts 29 de maig es va celebrar l’acte de lliurament de premis del 19è Concurs de Fotografia Matemàtica que organitza  l’ABEAM. (Associació de Barcelona per a l’estudi i l’aprenentatge de les Matemàtiques).

En el concurs  hi participen  escoles i instituts públics i concertats de tot Catalunya. Des de l’àmbit de matemàtiques del centre  vam fer arribar les fotografies de 1r i 2n cicle d’ESO i Batxillerat premiades la Diada de Sant Jordi.

La foto “La nostra Identitat” dels  alumnes de segon de Batxillerat ha obtingut un accèssit  (setena posició) en la seva categoria. Des d’aquí les nostres més sinceres felicitacions.

La cerimònia va tenir lloc a la sala d’actes del Cosmocaixa de Barcelona i, a més de recollir un petit obsequi, també vam poder gaudir d’un acte amè i divertit que no va resultar ser un simple repartiment de paquets i petons sinó que hi va haver emocions, sorpreses, nervis, rialles, participació del públic i sobretot moltes matemàtiques, però no unes matemàtiques qualssevol sinó aquelles que fan que les matemàtiques siguin millors.

Enhorabona Bruna, Marc, Andreu, Carlota, Julen, Alex, Elena, Pau, Cèlia, Lucia, Ferran, Pol, Ruth, Roger, Arnau, Júlia, Aina i Alexandra!!!