100% ingredients naturals

L’alumnat de 1r de batxillerat, en el marc de les matèries de Ciències per al Món Contemporani i Economia de l’empresa, va visitar la fàbrica que DAMM té al Prat de Llobregat. En la visita ens van explicar amb detall que en el procés d’elaboració dels diferents tipus de cervesa només s’usa ingredients naturals. Vam poder copsar l’elevat grau de mecanització de l’empresa, ja que gran part del procés productiu el fan robots.

Pel que fa al màrqueting, fins ara la seva estratègia estava molt focalitzada en la seva marca insígnia “Estrella Damm”, però des de fa uns anys han desenvolupat altres marques dirigides a altres segments de mercat. També ens van parlar de la imatge de marca, de la seva evolució i de la importància de les campanyes publicitàries.