#volemacollir: concert a favor dels refugiats

El divendres 3 de març la comunitat educativa de l’institut va sumar-se a la campanya d’acollida de refugiats que diverses entitats socials promouen per tal d’aportar solucions i sensibilitzar la societat a l’entorn d’aquesta crisi humanitària que sacseja Europa.

Gràcies a la iniciativa d’alumnes de 1r de Batxillerat, liderats per la Bruna Bonal i el Pau Martínez, s’organitzà un concert solidari en què  amb treball i molta il·lusió s’aconseguí que nois i noies de tots els cursos s’animessin a participar-hi amb diverses actuacions, com ara: interpretació de peces musicals, balls, lectura de textos, etc.

El concert va tenir lloc al Centre Cívic la Sedeta i fou un gran èxit .
En acabar hom va poder aportar un petit “ granet de sorra”, oferint un donatiu econòmic de caràcter voluntari. La recaptació ha estat de 381,10€, que es fara arribar a les entitats esmentades. Ara bé el més significatiu ha estat la implicació de l’alumnat i la lliçó de solidaritat i compromís que ens han ofert.