Un camí nou, llarg i ple de coneixences

El passat dilluns dia 17 d’octubre l’equip de tutoria de 1r de d’ESO conjuntament amb l’Àrea d’Educació física de l’Àmbit d’Expressió van organitzar una caminada pel Parc Natural de Collserola amb l’alumnat de 1r d’ESO.

Una jornada en plena natura amb l’objectiu que l’alumnat procedent dels distints centres de primària, que s’ha incorporat de nou a la comunitat educativa de l’Institut La Sedeta,  teixeixi nous llaços d’amistat, estableixi les bases d’una convivència i iniciï un nou camí plegat, que de ben segur serà exitós en tots els aspectes.