“Tot està per fer i tot és possible”: la Universitat de Barcelona [UB] s’apropa al nostre centre

El dimarts 28 de febrer ha tingut lloc una activitat que forma part del Pla d’Acció Tutorial de Batxillerat, que en bona part se centra a oferir una bona orientació acadèmica i professional al nostre alumnat de 2n curs.

Per això des de la Coordinació de Batxillerat s’ha organitzat conjuntament amb la Universitat de Barcelona la xerrada: “La UB s’apropa als instituts”.

Mitjançant aquesta conferència impartida per un professor d’aquesta institució universitària els i les nostres alumnes han conegut els graus que s’hi ofereixen, les sortides professionals que ofereixen, així com d’altres qüestions d’interès sobre la realització d’estudis superiors.

Una molt bona iniciativa que de ben segur serà del tot profitosa per al seu futur.