Sota l’encís dels germans Lumière

El dilluns 13 de febrer l’alumnat de 4t d’ESO, que cursa l’optativa específica de Visual i Plàstica centrada en l’assoliment del projecte didàctic “Cinema en curs”, ha anat a l’Institut Français de Barcelona per veure la projecció de quatre curtmetratges. A aquesta sessió de projecció han assistit altres alumnes d’arreu de Catalunya que també participen d’aquest engrescador i innovador projecte.

Les peces cinematogràfiques que han pogut gaudir han estat:

• Pastors d’Orgosolo i Un dia a la Barbagia de Vittoria de Seta.
  • La bufadora de vidre d’Alain Cavalier.
  • Glass de Bert Haanstra.

Per acabar la jornada també s’han projectat alguns plans del món realitzat pels alumnes, que són les primeres pràctiques visuals que han elaborat a fi d’assolir l’objectiu final, que és realitzar la seva pròpia pel·lícula.

Aquest projecte s’impulsa i es duu a terme des de l’Àrea de Visual i Plàstica de l’Àmbit d’Expressió.