Setmana de la robòtica a la Universitat Politècnica de Catalunya [UPC]

Del 16 al 18 de febrer la Universitat Politècnica de Catalunya va organitzar tallers, visites i conferències en el marc de la Setmana de la Robòtica a la UPC.

Els alumnes de 2n de Batxillerat de Dibuix tècnic van realitzar el dia 17 de febrer un taller “Experiments en colònies de robots?” a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i els de 1r d’ESO el dia 18 en grups de 20 alumnes van participar en el taller “Programa el teu robot Lego”, que consistia en un curs bàsic de programació de robots amb LEGO en el qual van aprendreestructures bàsiques de programació i utilització del software i hardware de LEGO a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).

L’activitat ha estat organitzada pels àmbits d’Expressió i Ciències i Tecnologia.