Repensem la biblioteca

El nostre institut ha estat seleccionat a la crida Hack The School amb un projecte participatiu per repensar la biblioteca de l’institut.
La crida Hack the School, espais per aprendre i conviure de la Fundació Jaume Bofill és una proposta per redissenyar els espais escolars. S’hi han presentat 176 centres educatius, i el nostre institut ha estat un dels 30 seleccionats!

img_4098

Des de la comissió impulsora, el dissabte 18 de febrer ja vam participar en una sessió de formació i ja ens hem reunit amb el Joan Serrat i la Meritxell Carles, l’arquitecte i la dissenyadora gràfica que col·laboraran amb nosaltres en aquest procés.

Estem començant a definir el procés de cocreació de l’espai de la biblioteca, en el qual hi participarà tant el professorat, com l’alumnat i les famílies. Més endavant ja us informarem sobre com podeu participar-hi.