Nous camins i nous horitzons

El programa d’orientació acadèmica per a l’alumnat de 2n de Batxillerat, que s’impulsa des d’aquesta coordinació d’etapa i l’equip de tutoria, avança en l’assoliment dels seus objectius.

En aquest sentit, el dimecres 8 de març l’alumnat que encamina el seu futur en direcció als estudis universitaris ha visitat i obtingut informació sobre el funcionament i oferta formativa de la Universitat Pompeu Fabra [UPF].

Amb aquesta darrera activitat l’alumnat ha conclòs l’itinerari per les principals institucions universitàries de la demarcació: Universitat Autonòma de Barcelona [UAB], Universitat de Barcelona [UB], Universitat Politècnica de Catalunya [UPC], així com l’esmentada amb anterioritat.