Learning English by a taste of Scottish culture

El dimarts 7 de febrer l’Àmbit de Llengües estrangeres ha organitzat una divertida activitat, la qual ha combinat l’aprenentatge de l’anglès i la pràctica lúdica de la dansa, destinada a l’alumnat de 1r i de 3r de l’ESO.

L’objectiu ha estat proporcionar al nostre alumnat l’oportunitat de comprometre’s en una activitat de dansa tradicional escocesa, però el ball era l’excusa perfecta per a fer una sessió pràctica d’oralitat en anglès.

El taller ha estat dirigit pel Sr. David Vivanco, músic i ballarí escocès, qui interpreta cançons i ensenya balls tradicionals tant a escolars com a adults. Amb la seva empenta els nois i noies han pogut conèixer i aprendre tradicions, cants i balls d’aquesta nació del Regne Uniti han perfeccionat el seu anglès d’una manera molt divertida.