Sempre al vostre rotllo…

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

L’alumne Óscar Cuatrecasas, de 1r de Batxillerat A, ha resultat premiat pel seu microrelat Gravació i reproducció de so, en el concurs literari Escriu un microrelat al teu rotllo, convocat per l’editorial Cruïlla.

Des de 2013, aquesta editorial convoca un concurs d’escriptura de microrelats, adreçat a alumnes d’ESO i Batxillerat. La proposta va néixer inspirant-se en la novel·la Al teu rotllo, de Flavia Company, una compilació de 40 relats curts d’humor, en cadascun dels quals es distorsiona un tema d’alguna assignatura del currículum escolar d’ESO. I aquest era justament el repte que es plantejava: escriure un relat de no més de 200 paraules que tingués, com a títol, un dels 40 títols dels relats seleccionats en l’obra de Flavia Company.

Enguany des de l’Àmbit de Llengües [Àrea de Llengua catalana i literatura] del centre se n’ha fomentat la participació.

A principi de maig, un jurat format per l’autora i un equip de l’editorial Cruïlla han escollit els tres textos que més han destacat per la seva originalitat i creativitat. Els guanyadors s’han endut un llibre electrònic i els centres hem rebut un lot de llibres d’aquest segell editorial.

En aquesta edició, s’havien presentat més de 350 microrelats enviats des d’escoles de tot Catalunya, les Illes Balears i el País Valencià. D’entre tots, el de l’Óscar ha estat premiat en la categoria de Batxillerat i el guardó fou li fou lliurat recentment a l’institut per representants de l’editorial.

Cliqueu aquí per llegir-lo! No us el perdeu! I si veieu l’Óscar pels passadissos, no dubteu a felicitar-lo! Enhorabona, Óscar!