Més tard o més matiner, Carnaval dins del febrer

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El divendres 5 de febrer com és tradicional l’institut ha donat el tret d’inici a les festes del Carnaval.

Com sempre, ha estat una celebració molt divertida i preparada amb il·lusió per part de l’alumnat i el professorat. En el transcurs del matí s’ha dut a terme el concurs de pastissos, la rua i el concurs de comparses i coreografies.

Gran expectació ha despertat la comparsa del professorat dedicada enguany a Mèxic i formada per un nodrit grup de pancho villas, lupitas i mariachis, els quals han amenitzat l’auditori amb una actuació en viu d’un parell de cançons tradicionals de l’estat de Jalisco. Les veus melodioses i ben acompassades, juntament amb el so de les guitarres, quasi ensorren el gimnàs pels forts aplaudiments que han motivat.

Seguidament, ha estat el torn de les comparses dels alumnes. Una desfilada d’originalitat i creativitat, que amb danses desimboltes han fet les delícies i obert els somriures a tota la comunitat educativa.

Moltes felicitats a tots i a totes! I ara gaudir del Carnestoltes, malgrat que el nostre no té res a envejar al de Sitges, Río de Janeiro o Venècia.