Una gran jornada de Korfball

Dimarts 13 i dimecres 14 de març va tenir lloc una sortida d’alguns nois i noies del nostre centre per a participar, com cada any, en una competició de KORFBALL entre centres del Consell Esportiu del Vallès Occidental Sud.

Enguany, es va celebrar al camp de futbol Sergi Busquets de Badia del Vallès: el dimarts va participar la Categoria Infantil (1r i 2n d’ESO) i el dimecres va ser el torn de la Categoria Cadet (3r i 4t d’ESO).

Volem agrair a l’AMPA que enguany, tot el nostre alumnat participant, va poder estrenar la samarreta de l’Institut La Romànica destinada a esdeveniments on l’alumnat ens representi.

Es va gaudir d’una gran jornada amb un ambient increïble!