Premis MINERVA 2018

El dijous 19 d’abril de 2018 ha tingut lloc l’entrega dels premis Minerva de la seva 16a edició, amb una important participació del nostre institut. L’objectiu d’aquest certamen és fer un reconeixement als treballs de recerca de l’alumnat de 2n de Batxillerat de Barberà del Vallès i Badia del Vallès

A l’acte, que va tenir lloc a l’Auditori Maria Feliu de Barberà del Vallès a les 16:00 hores, es van presentar quatre treballs (un de cada centre) per part dels mateixos autors i autores i es va fer el lliurament dels guardons i diplomes a tot l’alumnat guardonat. Va comptar, també, amb l’actuació del grup de dansa urbana Diversity de l’Institut Badia del Vallès.

Per part de l’Institut La Romànica, han estat guardonades les següents alumnes i treballs de recerca, tots ells tutoritzats pel professor de Filosofia Xavier Mañes:

• Tots podem ser sinestèsics?: de la Clara González, Irene Botella i Marta Comino
  • Esquizofrènia i perillositat: Realitat o ficció?: de la Núria Molina i Maria Guerrero.

Certamen Minerva, organitzat des del Servei Educatiu del Vallès Occidental VII , reconeix, cada curs, els millors treballs de recerca de l’alumnat de batxillerat dels instituts de la zona educativa de Badia del Vallès i Barberà del Vallès del Departament d’Ensenyament de la Generalitat i els ajuntaments de Barberà del Vallès i de Badia del Vallès.

El seu nom, Minerva, prové del de la deessa romana de la saviesa i les arts, que sovint apareix representada amb un mussol. El seu culte es va relacionar amb el món de l’ensenyament.

L’acte és un reconeixement a la bona feina tant de l’alumnat com del professorat dels nostres instituts, a més d’un mitjà per difondre exemples per als companys i companyes que, en el futur, hauran de fer els seus propis treballs.

Per a més informació, aquí poden consultar el cartell i el fulletó d’enguany:

Cartell Minerva 2018

Premis MINERVA 2018