Les IV Jornades Tècniques Culturals de Formació Professional donaran el seu tret de sortida el proper 24 d’abril a la Torre d’En Gorgs

L’esdeveniment, organitzat per l’Institut La Romànica i amb el suport de la Fundació Barberà Promoció i l’Ajuntament de Barberà, servirà perquè l’alumnat dels cicles formatius de la família professional química d’aquests centres entrin en contacte amb empreses del seu sector professional

El pròxim dimarts 24 d’abril tindran inici a la Torre d’En Gorgs les IV Jornades Tècniques Culturals de Formació Professional. L’esdeveniment està organitzat per l’Institut La Romànica i compta amb el suport de la Fundació Barberà Promoció i l’Ajuntament de Barberà per donar inici a les activitats en aquest primer dia.

Així doncs, el mateix 24 d’abril a les 16 hores començaran les jornades amb una presentació i posteriors ‘Work-cafés’, una sèrie de xerrades on l’alumnat de formació professional i ocupacional del sector químic-farmacèutic de La Romànica i la Fundació Barberà Promoció tindran l’oportunitat de parlar i donar-se a conèixer a empreses del sector en el qual s’estan formant. Es tracta d’una nova tendència comunicativa on les pròpies empreses també s’interessen a buscar espais col·laboratius i distesos on exposar els seus mètodes de treball i cridar l’atenció dels estudiants que properament s’incorporaran al mercat laboral.

Aquesta primera sessió servirà perquè més de 200 alumnes del centre educatiu barberenc s’apropin a les oportunitats de trobar feina que els hi donarà la seva especialització de Formació Professional. El 25 i 26 d’abril, ja a les instal·lacions de La Romànica, es continuarà aquesta IV Jornades Tècniques Culturals de la Formació Professional amb altres activitats i tallers orientats a l’alumnat de batxillerat i ESO del mateix institut.