Primera Setmana Matemàtica

foto mate

Durant la setmana del 18 al 21 d’abril, tot l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO ha participat a la SETMANA MATEMÀTICA. Es tracta de les primeres jornades de Competències Bàsiques Matemàtiques que s’organitzen al centre

L’objectiu principal ha estat que l’alumnat reforci alguns conceptes matemàtics importants, aplicables a cada una de les matèries, per tal que prenguin consciència de la transversalitat de les Competències Bàsiques (CCBB).

S’ha dut a terme aquest projecte transversal per tal de fomentar al nostre centre el treball competencial. A més, cada any, a 4t d’ESO l’alumnat passa les proves de Competències Bàsiques que mesuren què saben de les matèries de català, castellà, anglès, ciències, tecnologia i matemàtiques. Per tant, esdevé molt important que sàpiguen aplicar aquests coneixements al llarg de tota l’etapa de l’ESO.

Des de cada una de les matèries i nivells, s’han proposat diferents activitats adreçades a aprendre a aplicar les competències matemàtiques des de les diferents àrees. Cada professor i professora ha avaluat els resultats de les activitats dutes a terme i la nota final de les activitats comptaran en la mitjana de la tercera avaluació de les diferents matèries.

Recordem la frase:

L’única forma d’aprendre matemàtiques és aplicar les matemàtiques (Paul Halmos).