La teva opinió ens importa: Enquestes de satisfacció de l’alumnat

imatge enquesta a pàgina web

Des de l’institut portem més d’un lustre recollint la vostra opinió en qüestions referents als següents aspectes: serveis, matèries, relació amb companys i companyes i professorat…

Aquesta informació és una eina important que permet a l’equip directiu prendre decisions per millorar allò que fem a l’Institut La Romànica: formar-vos, orientar-vos i motivar-vos en un camí que no hauria d’acabar mai, l’aprenentatge.

A partir del dia 20 d’Abril la Coordinadora ha passat per algunes classes triades a l’atzar per tal que feu l’enquesta. Les classes que no han estat seleccionades, els tutors han rebut uns codis amb els quals l’alumnat ha pogut fer l’enquesta des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet, entre el 2 el 22 de maig.

Des d’aquest enllaç podreu entrar:

La teva opinió ens importa!