Guanyadores del Primer Concurs de Dossiers d’Estades Formatives en Alternança Dual

La Rosa Mª Marín i la Laia Vilasaró, alumnes del CFGS de Fabricació de productes farmacèutics, biotecnològics i afins a l’INS La Romànica, han guanyat dos dels tres premis al Millor Dossier de FP DUAL.

El dia 12 de juny, dins la Jornada de Cloenda de la xarxa de suport a la FP Dual, es van lliurar els tres premis corresponents al Primer Concurs de Dossiers d’Estades Formatives en Alternança Dual, al qual es van presentar més d’un centenar de dossiers d’instituts de tota Catalunya. Dos d’aquests tres premis els van guanyar les nostres alumnes Rosa Mª Marín i Laia Vilasaró.

Enhorabona a totes dues!!!!