FP Dual us desitja BONES FESTES!

Us presentem el vídeo que Paco Santiago, professor de Formació Professional del nostre centre, ha creat per tal de què Carme Caparrós, responsable d’FP Dual de l’Institut La Romànica, enviés a les empreses que estan col·laborant en la formació del nostre alumnat, agraint la seva tasca i desitjant-los unes Bones Festes:

Com ja sabeu, des de fa temps, l’Institut La Romànica treballa per aconseguir fer realitat una Formació per al Treball de Qualitat a través de la Formació Professional Dual. Aquesta formació no seria possible sense la col·laboració de les empreses del sector químic. Des del 2014 impartim al nostre centre l’FP Dual com model de Formació, que permet:

• A les empreses, millorar els processos de detecció de talents, així com incrementar la competitivitat de l’empresa
  • A l’alumnat, aconseguir una qualificació professional que els permeti millorar els seus CV’s

BONES FESTES I  FELIÇ 2018!