Concurs de Fotografia Matemàtica 2017/2018

Gràcies per la vostra participació

Com cada any, el Departament de Matemàtiques organitza un concurs de fotografia matemàtica, on poden participar-hi tot l’alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, així com tot el Professorat i el personal no docent.

El concurs consisteix en fotografiar algun espai o objecte que faci referència a algun contingut matemàtic. Cada any quedem bocabadats i bocabadades per l’originalitat de les fotografies presentades.

Les fotografies guardonades han estat les següents:

• 1r CICLE D’ESO: premi desert
  • 2n CICLE D’ESO: “Dimensions”, de Camila Saldaña
  • BATXILLERAT: “Romaneixos i fractals”, d’Òscar Romero
  • PROFESSORAT I PAS: “Romaneixos i fractals”, de Lourdes Ferran

Aquí les teniu:

“Dimensions”

“Romaneixos i fractals”

“Informació incubada”

Cal dir, també, que l’alumnat guardonat podrà participar al 19è Concurs de Fotografia Matemàtica organitzat per l’ABEAM a tota Catalunya, que tindrà lloc el dia 27 d’abril de 2018, on podran optar a guanyar diferents premis, com: una càmera fotogràfica, cursos de fotografia de l’IEFC i de Casanova Foto, un val d’Abacus, una calculadora Casio o llibres, entre d’altres.

El veredicte d’aquest concurs es farà públic el dia 22 de maig de 2018 a la següent pàgina web: www.fotografiamatematica.cat i el dia 29 de maig es farà el lliurament de premis, que tindrà lloc al Cosmocaixa de Barcelona.

L’enhorabona a totes les persones guanyadores dels premis d’enguany i… molta sort!