CIUTATS DEFENSORES DELS DRETS HUMANS 2017

Amb l’objectiu de conscienciar el nostre jovent de la necessitat de defensar els Drets Humans, el passat divendres 29 de setembre de 2017, l’alumnat de Batxillerat de l’Institut Can Planas i del nostre centre van poder gaudir d’una nova edició del Projecte “Ciutats Defensores dels Drets Humans” al Teatre Municipal Cooperativa.

Enguany, la conferència ha versat sobre el tema “Drets de les dones i igualtat de gènere” i la persona convidada per l’Ajuntament de Barberà ha estat la cantant colombiana Diana Avella.

Diana Avella, que ella mateixa es defineix com a artista del Hip-Hop, llicenciada en Llengua Castellana i mare, és una reconeguda cantant i activista a favor dels drets de les dones i dels Drets Humans en general. Des de ben jove, ha lluitat per obrir-se camí en un món d’homes, el de la música Hip-Hop.

Durant l’acte, la Diana va oferir al nostre alumnat la seva experiència en la lluita com activista a favor dels Drets Humans i un concert de Hip-Hop on ens va mostrar com el contingut de les lletres de les seves cançons són la base de la seva lluita.

El talent de la Diana l’ha portada a saber utilitzar la música per reivindicar els drets de les dones, denunciar el masclisme imperant i defensar els valors, la Pau i els Drets Humans.

En una de les teves cançons més conegudes ens diu “Nací mujer”. I nosaltres li diem: gracias por nacer mujer.